آوین جان❤آوین جان❤، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
وب جان❤وب جان❤، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
آجی جان❤آجی جان❤، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

(◡‿◡✿)ⓐⓥⓘⓝ (◡‿◡✿)

آجی ثمین

1396/2/10 19:18
142 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای گلم سلام..امیدوارم حالتون خوب باشه.

اینروزا به خاطر آزمون ورودی تیزهوشانی که در پیش دارم کمرنگ شدم..5شنبه آزمونمه(14اردیبهشت)خواهش میکنم برام دعا کنید و به نی نیهاتون بگین برام دعا کنند چون قلبشون و قلبتون پاکه قطعا خدا صداتونو میشنوه...

مطمعنم رومو زمین نمی اندازید..

توروخدا دعا کنید.

منم قول میدم جبران کنم و از خجالتتون در بیآم.خجالت

خیلی استرس دارم

دعاکنید قبولشم هرروز براتون نظر میگذارم.

پس سر نماز یادتون نره برام دعاکنید

(خودم میدونم خیلی پررو ام)!

هرکی دعا کرد نظر بذاره.

انشالله اگه قبولشم یه پست میگذارم و آدرس وبتون و تشکر براتون تو وب خودم میگذارم.

آوین جون شمام دعاکن آجی قبولشه..

دوستون دارمممممحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)