آوین جان❤آوین جان❤، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
وب جان❤وب جان❤، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
آجی جان❤آجی جان❤، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

(◡‿◡✿)ⓐⓥⓘⓝ (◡‿◡✿)

جوووووووووون😍😍😍😍

1396/5/1 19:36
479 بازدید
اشتراک گذاری

اول سلام! معرفی میکنم ایشون کوچولو ترین عضو خانواده×××هستند!+++دخترعمههه جووونم نیایش که معرف حضور هستند!

پ.ن1:منظور از×××فامیلمونه!

پ.ن2:باران جووووووووون!(دختر عمووووووووووو)

پ.ن3(صرفا جهت اطلاع):اینا عشققققققققای من ند😍😍😍😍😍😍

ووووووووووو

3تا دخترعمو و 1 پسر عمو!❤️❤️

پ.ن1:باو من 3 تا دخترعمو دارم++++3تا پسرعمو++++2تا دخترعمه++++3تا پسرعمه😁

پ.ن2:متین#باران#پانیذ#من

خخخخخخخخب این عکسا خبر داره از یه دورهمی عالیییییی😘😘😘

بلهههه!دورهمی 5شنبه شب بود..

به صرف شاااام!خونه ی مااااااااا!

غذا:چلو کباب و خورشت بامیه++شوید پلو و برنج سفید😋😋

و خبر خوووووووب دیگهههه:نمونه دولتی قبول شدممممم!🙌🏻🙌🏻👏🏻👏🏻

آخه مگه میشههههه انقدررر خوووووب!

دوستتون دارممممممممممم

بااااااااااااای

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------پ.ن:آوین لپتاپو ریست کرد هرچی نوشتم پرید😐😐

پسندها (4)

نظرات (1)

زهرا
4 مرداد 96 14:28
خداحفظش کنه به منم سر بزنین