آوین جان❤آوین جان❤، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
آجی جان❤آجی جان❤، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

(◡‿◡✿)ⓐⓥⓘⓝ (◡‿◡✿)

ماجـــرای کیش(1)

بلاخره بعد از 3 ماه وقت شد بیآم و ماجرای کیشمونو بنویسم.. چیز خاصی نبووووود فقط بازار و دریا و تفریح یکی نیست بگه پس رفتی کیش چیکار کنی؟ ساعت1شب پروازمون بود به سمت کیش ساعت2.15رسیدیم و مردم و خواب زده کردیم(مردم اینجا به معنی عمو،زن عمو و پسرعمو هستش) عمو قرار بود فرداش بره سرکار هواپیما مسیر رفت: با استرس فراوون سوار شدیم یه مشت بچه هم دورمون بود مردم آرامش میخواستن ولی مگه ما میذاشتیم ها ها ها خب نیایش(دخترعمه)بود،من بودم،پانیذ(دخترهمون عمو که کیشه)بود،نیکا(دخترعمه)بود و آوینم بود ما که ساکت نمی شدیم.. مجبور بودن مشغولمون کنن هوا توی آسمون -28 درجه بوووود! پک پذیراییشونم: بادام زمینی پ...
16 آذر 1396

×ـــــــکیشــــــــــ×

بلاخره انتظار1ساله به پایان رسید و مارفتنی شدیمـــ😍😍😍 هـــــــــــــــــورااااااااا×× ب زودی میآم با یه آپ پربار..از اولین باری ک کلوچــــــــــــــه سوار #هواپیمـــــــــا#میشــــه... البته شاید پست بعدی تو سفــــــر باشه-_- آخه ما 1شنبه میریمـــــــــــ.. دوستتون دارممممم❤️❤️🌈 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ *جشن روز دختر واسه من & آوین گرفته شد.. *تم:رنگارنگ..لباسامون ست بود.//کیک 2 طبقه//مکان:خونمون÷÷ باااااااااااااااااااااااااااااااایــــــــــــــــ👋🏻👋🏻
5 مرداد 1396

اولین سفرنامه آوین کوچولو

سلام امروز بعد از چند روز که از مسافرت برگشتیم اومدم تا پست مسافرت رو بذارم پس اگه مایلید بریم ادامه مطلب خوب براتون بگم که ما سه شنبه مصادف با 11شهریور 93 ساعت شش صبح از در خونمون حرکت کردیمو از راه اندیمشک رفتیم سر پلیس راه اندیمشک وایسادیم تا عموم بیاد وقتی عموم اومد حرکت کردیمو ساعت نه صبح بعد از پلدختر ایستادیم و صبحونه خوردیم واستراحت کردیم بعدشم دوباره حرکت کردیم و برای ناهار ساعت یک کرمانشاه موندیم و طاقبستان ناهار خوردیم طاقبستان خیلی زیبا بود منو پسر عموم که پنج سالشه بعد از ناهار رفتیمو طاقبستان رو از نزدیک دیدیم بدون بلیط!!!!!!!!!!!!!اونا هم که کلی دنبال ما گشتن قبل از اینکه اونا برگردن ما برگشتیم و انقدر منتطر موندیم تا برگ...