آوین جان❤آوین جان❤، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
وب جان❤وب جان❤، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
آجی جان❤آجی جان❤، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

(◡‿◡✿)ⓐⓥⓘⓝ (◡‿◡✿)

2سالگی نزدیک است...

1394/8/3 21:38
329 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشـــــــــــــــــــــــــــــــــــق کوچولوی خودممممممممممممبوس

خوبی جیگمل آجی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوشحالمممممم چون فقط 22روز مونده تا دو سالت تموم بشه.بیا ادامه مطلب جوجوی من

امسال قرار تم تولدت کیتی باشه کیکو طرحشو انتخاب کردیم ولی سفارشش ندادیم یه عکس از 2عکس از یه سالگی جیگرم:جیگره یه سالمممممممتولد پارسالت با تم عروسکا بودن که من از کیک عکس ندارمغمگینینی فرصت نکردم عکس بگیرم همشون فیلمن و فقط دو عکس با دو لباس دارمگریه

خب اینم لباس دیگه:جیگره یه سالممممممممقبونت بشم که انگار نخودی هستی(بقول دایی محمد که بهت میگه:جیرجیرک داییخندونک)آهان تا یادم نرفته بگم.اصلا هیچی ولش کن بعدا میگم.تا یه آپ کردن دیگه گودبای(منم دیگه برا خودم خارجی شدم میرم کلاس زبانزبان)اعتماد به نفس که دیگه وللش اعتماد به سقف دارم من بنده ی خداخندونک

پسندها (2)

نظرات (0)