آوین جان❤آوین جان❤، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
وب جان❤وب جان❤، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
آجی جان❤آجی جان❤، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

(◡‿◡✿)ⓐⓥⓘⓝ (◡‿◡✿)

مروری بر عکسهای قدیمی..

1395/4/9 17:28
223 بازدید
اشتراک گذاری

سلـــآاامی به گرمای خورشید

سلــــآااامی به شیرینی عســل

و

سلــــآااامی به خوبی دوستـــی..

به شمــآ دوستآاای گلم

niniweblog.com

خوب هستید؟چه خبرا؟و یه سلام ویژه به تمــآااامی کسایی که مثل من برا خواهر یا برادراشون مینویسند...محبت

niniweblog.com

امروز پر حرفی نمیکنم و فقط دو سه تا عکس از کوچیکیای وروجک ببینیـــد!!

بفرمایید ادامه مطلب...

 

 

ای جونمممم!

این عکس بالا رو خیلیییی دوست دارم..عجیجـــم میخورمت هااااابوس

اوخییییییییی!

آوین کوچولویاش همیشــه آب دهنش به راه بود!خندونک

ای جونمممم!

اینجا میخوایم بریم باغ آقاجون شنـا!ساعت یک ظهر زنگ زدن استخرو پر آب کردیم میخوایم شنا کنیم!

 

پسندها (1)

نظرات (3)

اعظم مامان آوین
9 تیر 95 18:28
سلام ثمین جان . شما خوبید گلم . من خیلی خوشحال میشم از اینکه میبینم با علاقه برای خواهرت مینویسی . ایشالا همدم خوبی برای همدیگه باشید و خدا حقظتون کنه . ماشالا به آوین عسلی چه ناناز شده . عزیییییییییییزم .
آجی ثمینـــــ ❤
پاسخ
مرسی مامان گل آوین جون خیلیییی ممنون که به وبمون اومدید منتظر مطالب زیباتون هستم
سيسموني
9 تیر 95 18:30
ممنون عاليه مطالب نماز روزه هاتون قبول به ما هم حتما سر بزتيد
آجی ثمینـــــ ❤
پاسخ
خواهش میکنمطاعات و عبادات شما هم قبولچشم حتما سر میزنم
آتليه عکاسي
9 تیر 95 20:22
ممنون بابت مطالب خوب و عالي
آجی ثمینـــــ ❤
پاسخ
ثمین خواهش میکنم