آوین جان❤آوین جان❤، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
وب جان❤وب جان❤، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
آجی جان❤آجی جان❤، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

(◡‿◡✿)ⓐⓥⓘⓝ (◡‿◡✿)

عیدتون مبارک

1395/4/16 19:15
333 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلمKlik hier voor meer gratis plaatjes خوب هستید انشالله؟نی نی هاتون خوب اند؟خداروشکر

نماز روزه هاتون قبول و عیدتون مبارک:

متن و عکس تبریک عید فطر

و خداحافظ ماه برکت،ماه خداغمگین:

متن به همراه عکس برای تبریک عید فطر

---------------------------------------------------

اصلا فکرشم نمیتونستم بکنم که امروز بتونم بیام و تبریک بگم!آخه عیده و عید دیدنیش!ما مثلا رفتیم خونه مامان جونم عید دیدنی برا ناهار و عصرونه اونجا بودیمخندونک

امروز یه روز خاصه هااا!تولدت مبارک نفس من

تولد پسر دایی جونمهمحبتعشق آجی،من خیلیییی دوستت دارم تولدت مبارکااااااا باشهمحبت

ایشالا تولد10000000000000000000000000000000000000000سالگیت رو کنار هم جشن بگیریممحبتخندونکبعلهههههه کنارهم.همه باهم!اینم یه عکس از:

آقا نوید=سبد کالا.خخخخخخخخخ:

سبد کالا..❤

خب دیگه کاری ندارید؟خدانگهدارتون باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نفس بانو
16 تیر 95 23:47
سلام ثمین خانوم.بله من دزفول زندگی میکنم از کجا فهمیدین؟؟؟؟
آجی ثمینـــــ ❤
پاسخ
ثمین چون خودمون هم دزفول زندگی میکنیمگفتید هایپر مادر فهمیدم
محجوب بانو
17 تیر 95 15:19
سلام عزیزم خیلی ممنون که پیشمون اومدی مهربون خوشحالمون کردی گلممممممم باز هم بیا پیشموننننننن ماشالله آوین خیلی نازززززززززززززززززززززززه تولد نوید جووووون هم مبارک انشالله 120 ساله بشههههههههههه راستی چن سالته خواهر جووووونم
آجی ثمینـــــ ❤
پاسخ
ثمین مرسییییییییییی محجوب بانوی عزیززززززززمم. انشالا فاطمه زهرا سادات گلم120ساله بشه من 11سالمه عزیزززممم