آوین جان❤آوین جان❤، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
وب جان❤وب جان❤، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
آجی جان❤آجی جان❤، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

(◡‿◡✿)ⓐⓥⓘⓝ (◡‿◡✿)

کلاس شنـــا!+عکس های قدیمیl1l

1395/5/2 17:01
192 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای دوست داشتنی خودممحبتخوبین؟گل های نازتون چطورند؟زیباما هم خوبیم.دیروز همونطور که گفتم رفتیم استخر و عمه جون و دختر عمه ی گلمممم هم اومدن!عمه و من و نیایش و مامانم هممون اینطور بودیم برا رفتن به استخر بزرگ:ترسوعمه ام در اومد گفت اینطور که نمیشه باید یه فکر حسابی کنیم.بعد گفت نظرتون چیه چهارتامون بریم استخر صابری کلاس شنا؟؟منو دخترعمم پایه گفتیم ما هستیمخندونکمامانمم گفت خو باشه قبوله!منو دخترعمه ی گلم نیشمون تا بنا گوش باز شد! دقیقا عین این:خندونک!و اینطوری مام کلاس شنایی شدیم خخخخخخ!قرار شد باهم بریم مسافرت مامان باباهامون میگن پایه ایم!ولی باید منتظر بود و دید کی حس سفرشون گل میکنهخندونک

عکس بالا مال تابستون89رفتیم شمال اینجا حیاط ویلاس

از راست به چپ:من،پسرعموم متین خان،پانیذ جوون دخترعمویه گلمممحبت

نیازی به توضیح نیست...محبت

من و عشق هام..محبتمن و پانیذ پشتمون هم نیایش جونممممممممحبتدختر عمه ی گلمممبوسالبته مال سال90الان ماشاالله میره کلاس نهم نیایش جون بگید:ماشاالله

خب دیگه خدانگهداربای بای

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان آیسل
6 مرداد 95 12:17
هیچی عکسای قدیمی نمیشه...چقدر شبیه همین
آجی ثمینـــــ ❤
پاسخ
خیلیی خوش اومدی به وبمون خاله جوندوستتون دارم خیلی زیادخدا دخملتونو نگه داره براتون