آوین جان❤آوین جان❤، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
وب جان❤وب جان❤، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
آجی جان❤آجی جان❤، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

(◡‿◡✿)ⓐⓥⓘⓝ (◡‿◡✿)

مـــن یـــک ❤دختــــرم❤

1395/5/16 12:40
187 بازدید
اشتراک گذاری

 من عاشق دخترونگی هامم 

  عاشق این دنیای صورتیم 

 عاشق دغدغه های دخترونم 

 ست کردن تاپ و دامنام 

 گشتن تو صد تا مغازه و خرید از همون اولی 

 جیغ های بنفش از ته دل توی ترن شهر بازی 

 چیدن لاکای رنگ و وارنگم 

 بهم ریختننشون و باز دوباره چیدنشون 

 دور همی با دخترای فامیل 

 پچ پچ های در گوشیمونو و یهو بلند خندیدن 

 حرفهای دخترونه و فحش های پاستوریزه نثار مخاطب خاص کردن

 کلکسیون ساختن از رژلبای رنگارنگم 

 سر گذاشتن روی شونه ی دوستمو های های گریه کردن 

 لوس شدنام واسه بابایی 

 قهر کردنام با مامان خانوم 

 گریه های از ته دل موقع آهنگ گوش دادن یا رمان خوندن 

 دفاع های با چنگ و دندونم از معصومیت و تنهایی 

 من دخترونگی هامو با هیچی عوض نمیکنم 

 نه با تماشای فوتبال از تو ورزشگاه 

 نه با آزاد بودنا و گشت زدنای نصفه شبا 

 نه با دغدغه های سیگار کشیدن تو پیاده روهای شهرم 

 نه با...هیچه, هیچی

 دنیای دخترونم رو فقط یه دختر میتونه لمس کنه 

( کپی از وبلاگ پرچم دخملا بالاست...)و نسیــــم عزیزم....نسیـــم جون ببخشید...خجالت

من یه دخترم . . .
 

خالقم به نامم سوره نازل کرد . . .

 

من یه دخترم . . .

 

در تقویم روزی به نامم ثبت شده  . . . !

 

با تمام مردانگیت هیچگاه نمیتوانی بفهمی  . . .

 

رنگ صورتی برایم یک دنیاست  . . . !

 

نمیتوانی بفهمی عشق به لاک قرمز را . . . 

 

گریه کردن بدون خجالت را . . .

 

درک کردنش در توانت نیست . . . !

 

من یه دخترم . . .

 

چک نویس هیچ احساس نمیشوم . . .

 

من دخترم . . . دخترانه میخندم . . .

 

پس من را که خندان میبینی

 

دخترم و دخترانه ناز میکنم . . .

 

دخترانه حسادت میکنم . . .

 

اری , من همان دختریم که .  . .

 

عشوه هایم تمام . . .

 

غرور مردانگیت را به باد میدهد . . . . . . .! ! ! ! ! ! ! !

کپی از وب نسیـــــم جـــوووونــــم...

-----------------------------------------------------------------------

پی نوشت:کادوهایی که بمناسبت روز دختر به دست آوردم

عمه جوووونم:جلد دوم کتاب من،منم؟!

ماجونم(مامان مامانم):100هزارتومان وجه نقد+بازی فکری

مادر جون(مامان بابام):یه تاپ شلوارک+یه جفت جوراب+کشمو...

خاله ی عزیزززم:یه میز کوچولوی بیلیارد+بلوز آستین کوتاه کیتی

دایی گلم:ست دفتر،مداد،پاکن،برنامه هفتگی ثنا و ثمین

مامان و بابای مهربونم:120هزارتومان وجه نقد+مانتو+شلوار+کفش+دمپایی

مرسییییی از همتون،خیلیییی دوستتون دارم...محبت

پسندها (1)

نظرات (0)