آوین جان❤آوین جان❤، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
وب جان❤وب جان❤، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
آجی جان❤آجی جان❤، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

(◡‿◡✿)ⓐⓥⓘⓝ (◡‿◡✿)

بوی عید می آید..

1395/12/28 11:23
165 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان!عیدتون پیشاپیش مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سال95تون پساپس مبارک(دیدین من آخرین نفری بودم که عیدو بهتون تبریک گفتم)!

سال1400تون هم پیشاپیش مبارک(دیدین من اولین نفری بودم که عیدتونو تبریک گفتم)!

ولی امیدوارم سال جدید سالی پر از شادی و آرامش و موفقیت و سلامتی باشه برا همه...

دوستتون دارم خیلیییییییییییییییییییییییییی زیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااددددددددددددددددددمحبت

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محجوب بانو
4 فروردین 96 15:55
پر برکت ميکنيم روزمان را با: ✨سلام برگلهاي هستي✨ 👋سلام بر 🌹محمد"ص" 🌹علي"ع" 🌹فاطمه"س" 🌹حسن"ع" 🌹 حسين"ع" 💠پنج گل باغ نبي💠 💐💐💐 👋سلام بر 🌹سجاد"ع" 🌹باقر"ع" 🌹صادق"ع" 💐گلهاي خوشبوي بقيع 🍃🌺🍃 👋سلام بر 🌹رضا"ع" ❤️قلب ايران وايراني، 🍃🌺🍃 👋سلام بر 🌹کاظم"ع" تقي"ع" ☀️خورشيدهاي کاظمين، 👋سلام بر 🌹نقي"ع" 🌹عسکري"ع" ☀️خورشيد هاي سامرا 🍃🌺🍃 و 👋سلام بر 🌻مهدي"عج" 🌼قطب عالم امکان، 🌼امام عصر و زمان، که سلام و درود خدا بر اين خاندان نور و رحمت باد. خدايا به حق اين 14 گل عترت ايام را براي ما پر خير و برکت وبدون گناه بگردان .آمين يا رب العالمین. سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک
آجی ثمینـــــ ❤
پاسخ
سلام محجوب بانوی عزیزمممممم،سال نو شما هم مبارک(با بهترین آرزو ها)