آوین جان❤آوین جان❤، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
وب جان❤وب جان❤، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
آجی جان❤آجی جان❤، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

(◡‿◡✿)ⓐⓥⓘⓝ (◡‿◡✿)

آوین و پارسا دو عشق من

1394/4/5 11:56
356 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای گلم امروز اومدم تا درباره ی پارسا کوچولوم حرف بزنم . بفرمایید ادامه مطلب

آوین و پارسا

پسر خاله گلمبوسعشق دخترخالهمحبتمن موندم خدا فکر قلب منو نکرده که تورو انقدر بامزه و شیرین آفریده.من فدای اون صورت و دست و پا های کوشولوت.فداااااااااااااای اون چشما دماغ و دهن.انقدددد خدا شیرین خلقت کرده که وقتی با اون چشای خوشکلت نگامزیبامیکنی برات دلم برات ضعف میره.خیلی بده که دزفول زندگی نمیکنی.به قول پدرجون(بابای مامان منوتو)انگار بی نهایت تا قند و بی نهایت کیلو عسل و بی نهایت کیلوشکرو باهم مخلوط کردن نو ازش در اومدی.آوینم رابطه اش با پارساتوووووپپپپپپپپه و وقتی که این نفس اونجاست آوین پیششه بااینکه این پارسا کوچولوی ما 5 ماه بیشتر نداره ولی برا آوین کلیییی شیرین کاری میکنه و بجای آوین من غش میکنم.راستی یادم رفت بگم که این جوجه کوچولوی ما پارسامتولد 28دی 1393است به وبلاگش سر بزنیدچشمکاسم وبلاگ:هدیه ای از بهشت.خدانگهدار تا پست بعدبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ــــــدلارامــــــ
9 مهر 94 13:50
سلام مامانه نینی ماشالا نینیه نازی دارین من قراره خاله شم و واسه همین ی وبلاگ واسه نینیه تو راهیمون درست کردم منو و نینی خوش حال میشیم ک ب ولاگمون سر بزنین اگرم موافق تبادل لینک بودید بم خبر بدین موفق باشن ـــــــــدلارامـــــــــــــ